Győri Borbála
2002-ben végeztem a Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Tanárképző Főiskola logopédia tanár és terapeuta szakon. Ugyanebben az évben végeztem az ELTE BTK történelem szakán.
Aktívan 2014 óta foglalkozom logopédusként gyerekekkel.
Főiskolai végzettségemet eddig a GMP Beszédészlelést és beszédpercepciót vizsgáló eljárás és terápia valamint a Megkésett és akadályozott beszédfejlődésű gyermekek Meixner-féle terápiája tanfolyamok elvégzésével egészítettem ki.
Logopédusi-gyógypedagógusi munkám során elsősorban megkésett vagy akadályozott beszédfejlődésű gyerekek beszédindításával, beszédészlelési és beszédmegértési problémákat mutató, valamint a figyelem, illetve más kognitív képesség szempontjából éretlenebb gyerekek fejlesztésével foglalkozom. Vállalom enyhén vagy súlyosan beszédhibás gyerekek terápiáját. A dadogás komplex művészeti terápiás programjának segítségével igyekszem dadogó gyerekeknek és szüleiknek segítséget nyújtani.
A logopédiai foglalkozás oldott légkörben, a gyermek és a szülő igényeinek, a gyermek életkorának megfelelő játékos formában zajlik. A gyermek aktív részese az óráknak, melyek során törekszem az indirekt, a gyermek életkori sajátosságait messzemenően figyelembe vevő fejlesztésre. Nagyon fontos számomra a szülővel való folyamatos és bizalomteljes kapcsolattartás, mert a szülő aktív közreműködése nélkül nem lehet sikeres a logopédiai terápia sem.
Férjemmel valamint két egyetemista és három iskolás korú gyerekemmel Nógrádon, a Börzsöny lábánál, a Nógrádi vár tövében élek.