Rehó Renáta
Tanulmányaimat a Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán végeztem gyógypedagógusként. Autizmus spektrum pedagógiája és tanulásban akadályozottak pedagógiája szakokon végeztem.
Munkám során egyéni és csoportos szociális- kommunikációs fejlesztéseket tartok, melyekben hangsúlyt fektetek a kortársakkal való interakció növelésére, a minél gazdagabb játékrepertoár kialakítására és az érzelmi intelligencia növelésére. Ezeken túl részképességek fejlesztését vállalom, illetve iskolaelőkészítést tartok.
Korábbi tapasztalatot egy integráló óvodában szereztem, ahol autizmussal élő és kevert specifikus fejlődési zavarral diagnosztizált gyermekekkel foglalkoztam. Feladataim közé tartoztak az egyéni és kiscsoportos fejlesztések, mozgásfejlesztések megtartása és a gyermekek számára a lehető leggördülékenyebb integráció támogatása a többségi csoportokba.
Itt tapasztaltam meg, hogy nem elég az egyén megsegítése és fejlesztése, szükség van a család és a környezet nagymértékű bevonására. Így célom, hogy a gyermekek fejlesztésén túl a családok és a környezetük is megkapják a megfelelő segítséget, éppen ezért kezdtem meg tanulmányaimat a családterápiás képzésen.
Nem utolsósorban pedig gyermekjóga oktatóként próbálom a gyermekek fejlődését még inkább támogatni, előtérbe helyezve a mozgás- és érzelmi intelligenciát fejlesztő elemeket. A mese hatására a gyermekek megnyílnak és nincs jobb, mint élvezettel és boldogan fejlődni.