Óvári Krisztina

2021 júniusában szereztem meg konduktor diplomámat a Semmelweis Egyetem Pető András Karán.
Egyetemi éveim alatt a tanulás mellett számos tipikus- illetve eltérő fejlődésmenetű csecsemő, (kis)gyermek felügyeletével, gondozásával és fejlesztésével foglalkoztam. Iskoláskorú gyermekeknek heti rendszerességgel szerveztem felzárkóztató programokat angol nyelvből. Nyaraimat szintén produktív módon töltöttem, a gyermekfelügyeletek mellett fejlesztőtáborokban önkéntesként szereztem további tapasztalatokat halmozottan sérült gyermekek körében, illetve nyári gyakorlatokon vettem részt az egyetem jóvoltából.
Az egyetem mellett továbbá elvégeztem egy svédmasszőr, illetve egy gyógymasszőr OKJ-s képzést is, amelyekből szerzett tudás nagyszerű tapasztalatként bizonyul konduktori hivatásomban is.
A konduktív pedagógia már az első perctől kezdve belopta magát a szívembe. A Pető Intézetben töltött éveim során annyi sikertörténet szemtanúja voltam, hogy a módszerbe vetett hitem egyre csak erősödött. A konduktív nevelés egy komplex fejlesztési lehetőség, amely magába foglalja a mozgás, az értelmi és érzelmi funkciók, a beszéd, a szociális kompetenciák, illetve a személyiség fejlesztését is.
Igényes, odaadó, gyermekszerető és segítőkész szakembernek vallom magam. A konduktív pedagógia megnyitotta előttem a világot és azt gondolom, hogy ezzel együtt egy életre szóló tanulási folyamatba csöppentem bele.
A tanulási folyamat tovább folytatódik, mivel jelenleg az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar levelező tagozatos hallgatója vagyok és gyógypedagógusnak készülök annak érdekében, hogy minél szélesebb körben tudjam támogatni a hozzám forduló családokat.